Peste 3 milioane de iPad-uri de cea de-a treia generaţie au fost vândute în doar 4 zile de la lansare, de trei 3 ori mai multe decât estimările Apple.
Vicepreşedintele de marketing de la Apple, Philip Schiller a afirmat într-o declaraţie transmisă de Reuters şi preluată de Agerpres că „este cea mai puternică lansare a unei tablete iPad pe care am înregistrat-o până acum”. Când Apple a lansat prima versiune de iPad, în 2010, pragul de 1 milion de tablete vândute a fost atins abia după 28 de zile de la lansare. Anul trecut deşi nu au fost oferite publicului informaţiile vânzărilor, se estimează că după primele zile de la lansarea iPad 2, s-au vândut aproximativ 1 milion de tablete.
Până acum tabletele de nouă generaţie au fost vândute doar în America de Nord, Japonia, Singapore, Australia şi 4 state europene. Începând de vineri, 23 martie 2012, noul iPad 3 va fi pus în vânzare şi în alte 24 de ţări printre care şi România. Aşadar de vineri şi românii se vor putea bucura de noul iPad, dotat cu display Retina, cu o rezoluţie de 2048 x 1536, o densitate a pixelilor de 264 ppi şi cu un procesor Apple A5X.
În România, tableta ar trebui să apară de vineri la magazinele online.
Peste 3 milioane de iPad-uri de cea de-a treia generaţie au fost vândute în doar 4 zile de la lansare, de trei 3 ori mai multe decât estimările Apple.
Vicepreşedintele de marketing de la Apple, Philip Schiller a afirmat într-o declaraţie transmisă de Reuters şi preluată de Agerpres că „este cea mai puternică lansare a unei tablete iPad pe care am înregistrat-o până acum”. Când Apple a lansat prima versiune de iPad, în 2010, pragul de 1 milion de tablete vândute a fost atins abia după 28 de zile de la lansare. Anul trecut deşi nu au fost oferite publicului informaţiile vânzărilor, se estimează că după primele zile de la lansarea iPad 2, s-au vândut aproximativ 1 milion de t