Un studiu realizat de Daedalus Millward Brown, prezentat marti in cadrul evenimentului _AllThingsFacebook, evalueaza strategiile si eficienta comunicarii pe Facebook in randul mai multor branduri foarte active in aceasta retea, in Romania si in Marea Britanie. Iar Dan Vasile, directorul companiei de distributie Hiparion Distribution (fosta Rautakirja), a cesionat actiunile sale catre o alta companie din Romania, fara a preciza insa numele acesteia si valoarea tranzactiei.
Brandurile din Romania au un potential mai mare sa ii "activeze" pe Facebook pe simpatizantii lor, comparativ cu cele din Marea Britanie, potrivit unui studiu comparativ realizat de Daedalus Millward Brown si prezentat, marti, in cadrul evenimentului _AllThingsFacebook, organizat de Evensys. Studiul compara top 10 branduri pe Facebook din Romania si Marea Britanie, urmarind strategiile si eficienta de comunicare a acestora. Top 10 branduri prezente pe Facebook in Romania sunt Lidl, Pepsi, Doncafe, Nivea, Lenor Parfumelle, Orange, Ursus, Lay's, L'Oreal, BitDefender. In Marea Britanie, acestea sunt Cadbury Creme Egg (un joc), TopShop, Cadbury Wisps, ASOS, Maltesers, iTunes, Jaguar, Jimmy Choo, Pepe Jeans London si Lynx. Studiul comparativ a fost realizat in perioada decembrie-februarie si a urmarit post-urile brandurilor si efectele acestora. In Romania, media de post-uri ale celor zece branduri a fost de 96,6, foarte apropiata de cea din Marea Britanie (103 post-uri). Studiul arata ca in Romania mix-ul de subiecte al brandurilor pe Facebook este mult mai divers decat cel al brandurilor din Marea Britanie, ca in Romania implicarea fanilor cu brandurile pe Facebook este mai mare decat in Marea Britanie (rata medie de like per post - 0,119% in Romania, 0,032% in Marea Britanie; rata medie de comment per post - 0,007% in Romania, 0,003% in Marea Britanie; rata medie de share per post - 0,019%