Kuma, companie româno-daneză producătoare de lavoare pentru băi şi blaturi de bucătărie, intenţionează să intre pe pieţele din Olanda, Franţa, Ungaria şi Bulgaria după ce o pondere importantă din produsele pe care compania le realizează în fabrica din Băneşti, judeţul Prahova, merg deja pe pieţele nordice.
"Din produsele realizate în fabrica din România 80% merg la export pe pieţele nordice, Danemarca, Suedia şi Norvegia, în timp ce doar 20% sunt vândute pe piaţa locală. În urma unei analize şi a unor negocieri ce au durat 3 ani, am decis ca din 2012 să lansăm exporturile şi în Olanda, Franţa, Ungaria şi Bulgaria, adresându-ne cu precădere pieţei de proiecte", a declarat Camelia Olesen, director executiv al Kuma România.
Compania a înregistrat anul trecut afaceri de circa 2,7 milioane de euro şi estimează o creştere de circa 10% pentru anul 2012, până la 3 milioane de euro. 65% din vânzările companiei merg către proiecte rezidenţiale, hoteliere, sedii de birouri, spaţii comerciale şi de utilitate publică (stadioane, aeroporturi etc.).
Printre cei mai importanţi clienţi ai Kuma România se numără lanţuri hoteliere de 4 şi 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), centre comerciale (Băneasa Shopping Center, Sun Plaza), ansambluri rezidenţiale şi de birouri (Willbrook, Glass House), stadionul Arena Naţională, terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni.
Kuma, companie româno-daneză producătoare de lavoare pentru băi şi blaturi de bucătărie, intenţionează să intre pe pieţele din Olanda, Franţa, Ungaria şi Bulgaria după ce o pondere importantă din produsele pe care compania le realizează în fabrica din Băneşti, judeţul Prahova, merg deja pe pieţele nordice.
"Din produsele realizate în fabrica din România 80% merg la export pe pieţele nordice, Danemarca, Suedia şi Norvegia, în timp ce doar 20% sunt vândute pe piaţa locală. În urma u