Emisiunea “MasterChef”, care a debutat ieri la Pro Tv, de la ora 20.30, a fost lider de audienţă, potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache.
Competiţia culinară care scoate din anonimat orice bucătar amator gata să-şi dea examenul de excelenţă cu un preparat special a obţinut, în minutul de maximă audienţă, 22.13, un vârf de 14,2 puncte de rating şi 32,8 procente din cota de piaţă, de aproape 4 ori mai mult decât Antena 1, principalul competitor, care obţinea 3,6 puncte de rating şi 8,4 % cotă de piaţă.
În întreg intervalul de difuzare (20.27-22.27) telespectatorii au stat cu ochii pe Pro Tv şi au ales să urmărească competiţia culinară, mai arată datele. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, “MasterChef” a fost lider absolut de audienţă cu o medie de 10,3 puncte de rating şi 23,2 % cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 obţinea 7,1 puncte de rating şi 16 procente din cota de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban “MasterChef” s-a clasat pe poziţia fruntaşă cu o audienţă medie de 8,6 puncte de rating şi 17,2 % cotă de piaţă, în timp ce principalul competitor a ocupat poziţia secundă cu 6,6 puncte de rating şi 13,2 % cotă de piaţă.
Liliana Popa, Sissoko Sidia, Petru Buiuca şi Simona Pâslaru sunt câţiva dintre concurenţii care au reşit să-i impresioneze pe cei trei jutraţi ai show-ului “Master Chef”, în prima ediţie a emisiunii, difuzată de Pro Tv.
● Petru Buiuca a fost exemplul perfect despre ce înseamnă nu doar tensiunea unui astfel de show, ci şi emoţiile primului concurent care păşeşte în fata juriului. Cu o supă franţuzească de ciuperci, Petru a reuşit să îi convingă în cele din urmă pe juraţi că merită şansa de a merge mai departe, astfel că a plecat în culmea fericirii strângând şortul “MasterChef” în mână. “Îmi place foarte mult să gătesc pentru ceilalţi”, a mă