Nu este toamnă ca să facem un bilanţ, nu este nici măcar o primăvară cu adevărat, dar se pare că veştile bune trebuie să circule. Aşa s-au gândit cei care, în Publicitate urmă cu zece luni, au iniţiat campania educaţională SOS–Cardio. Este vorba, în primul rând, de Fundaţia Română a Inimii (FRI), Fundaţia Cardiologilor Români, compania farma Astra Zeneca şi Ministerul Sănătăţii. La conferinţa de presă, marţi, 13 martie a.c., în prezenţa partenerilor „oficiali“, cum i-au numit organizatorii pe jurnalişti, dl prof. dr. Dan Gaiţă, preşedintele FRI, a prezentat rezultatele acestei campanii de prevenţie a bolilor cardiovasculare, mai precis al deja cunoscutului „test al cartonaşelor“ cu impact pozitiv asupra oamenilor. Dar nu poţi vorbi despre rezultate dacă nu dai şi date: în cele patru oraşe – Bucureşti, Iaşi, Timişoara şi Cluj – au făcut testul online mai mult de şaizeci de mii de persoane. Rolul campaniei a fost acela ca populaţia să conştientizeze riscurile stresului, fumatului, obezităţii şi hipertensiunii arteriale, potenţate reciproc prin cumulare. Deoarece afecţiunile cardiovasculare vor rămâne „ucigaşul numărul unu“ la nivel mondial, şi cum România nu stă bine nici la acest capitol, campania trebuie să continue. Este concluzia acceptată de toată lumea.
Nu este toamnă ca să facem un bilanţ, nu este nici măcar o primăvară cu adevărat, dar se pare că veştile bune trebuie să circule. Aşa s-au gândit cei care, în Publicitate urmă cu zece luni, au iniţiat campania educaţională SOS–Cardio. Este vorba, în primul rând, de Fundaţia Română a Inimii (FRI), Fundaţia Cardiologilor Români, compania farma Astra Zeneca şi Ministerul Sănătăţii. La conferinţa de presă, marţi, 13 martie a.c., în prezenţa partenerilor „oficiali“, cum i-au numit organizatorii pe jurnalişti, dl prof. dr. Dan Gaiţă, preşedintele FRI, a prezentat rezultatele acestei campanii de prevenţ