Companiile de asigurari au nevoie de consumatori care inteleg produsele si conceptele financiare, care sunt constienti de riscuri si oportunitati si care selecteaza serviciile si produsele financiare, astfel incat acestea sa se potriveasca nevoilor lor specifice, a declarat Mariana Diaconescu (foto dreapta), presedinte Asirom VIG.
De asemenea, Florina Vizinteanu (foto stanga), presedinte BCR Asigurari de Viata VIG, apreciaza ca educatia financiara este esentiala pentru fundamentarea deciziilor ce privesc viitorul, siguranta si protectia noastra si a celor ce ne sunt dragi. Din acest motiv am ales de fiecare data sa ne implicam sau sa dezvoltam campanii de informare ce le ofera clientilor nostri informatii si solutii ce contribuie la cresterea calitatii vietii lor, la rezolvarea prioritatilor de-a lungul vietii, la pastrarea standardelor de viata chiar si la varsta senectutii. Implicarea in astfel de proiecte ne ofera sansa de a oferi comunitatii in care traim cunostintele si abilitatile noastre”.
Declaratiile au fost realizate cu ocazia startului primei etape a celei mai ample campanii de educare in asigurari din Romania - Campania Nationala „ASIGURA-TE!”, sustinuta de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, CSA – Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, IGPR - Inspectoratul General al Politiei Rutiere si ANPCPPSR - Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania, cu sprijinul unor importante companii de asigurari si de intermediere in domeniu.
Astfel, in perioada 20 martie - 20 iunie, vor fi distribuite in intreaga tara peste 500.000 de brosuri informative gratuite. Materialul informativ aduce, intr-un format atractiv si cu un stil accesibil, informatiile de baza cu privire la asigurarile auto, asigurarile de locuinte si asigurarile de viata. „GHIDUL ASIGURATULUI” va ajunge in B