În urma unui parteneriat cu proiectul „10 ani de creativitate romanească”, producătorii „Nopţii Devoratorilor de Publicitate” au acordat o deosebită importanţă clipurilor publicitare produse în România.
Editia din 2012 a „Nopţii Devoratorilor de Publicitate” se va deschide cu spotul „Gelozie”, creat de agenţia Next Advertising pentru campania de relansare a platformei web IQads, sub sloganul „Totul despre publicitate”.
„Spotul care a fost selectat pentru a deschide evenimentul este unul românesc, pe de o parte pentru că reuseşte să rezume perfect viziunea lui Jean Marie Boursicot despre publicitate şi despre lumea care ne inconjoară, dar şi pentru că vrem sa sărbatorim publicitatea românească anul acesta”, a declarat Dimitri Fleury, membru al echipei care se ocuăpă de „Noaptea Devoratorilor de Publicitate”.
„10 ani de creativitate romanească” este un proiect The Institute, în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România şi Art Directors Club România pentru a marca zece ani de realizări în publicitatea românească.
Creat şi produs din 1981 de Jean Marie Boursicot, „Noaptea Devoratorilor de Publicitate” este un eveniment care are loc anual în peste 40 de ţări şi care prezintă pe marele ecran producţii publicitare din peste 60 de ţări. Evenimentul atrage peste 300.000 de spectatori la nivel internaţional. Cea de-a 32-a editie va avea premiera în luna aprilie, la Paris. În Bucuresti, ediţia din 2012 va avea loc în al doilea weekend din iunie, la Sala Palatului.