Camelia Tomoiagă (40 de ani) a deschis ieri magazinul de lenjerie intimă La Perla, pe Calea Victoriei numărul 118, în care a investit câteva sute de mii de euro. Românca, de profesie economist, a primit franciza pentru România a brandului italian după ce "s-a luptat" cu alţi români înscrişi în această cursă. "Am decis să aduc brandul din pasiune. Le purtam produsele din 1992.
Negocierile au fost destul de dificile, însă cei de la La Perla erau interesaţi să intre pe piaţa din România", explică ea. Magazinul de 70 de metri pătraţi de pe Calea Victoriei este primul pe care Camelia Tomoiagă îl deschide în România, însă ea spune că pe viitor are planuri pentru noi unităţi în zona de nord a ţării, fără a da însă exemple de oraşe. Preţurile produselor La Perla variază de la câteva zeci la câteva sute de euro.
Brandul de lenjerie intimă de lux este la a doua încercare pe piaţa locală după ce iniţial a fost adus în franciză de compania Alsa Boutiques, care mai deţine francizele pentru mai multe branduri de lux, precum Max Mara, Emporio Armani sau Ermenegildo Zegna. Şi prima dată magazinul a fost deschis tot pe Calea Victoriei, însă a fost închis în 2009. Pe piaţa locală La Perla va concura cu ID Sarrieri, Jolidon şi Calzedonia.
Camelia Tomoiagă (40 de ani) a deschis ieri magazinul de lenjerie intimă La Perla, pe Calea Victoriei numărul 118, în care a investit câteva sute de mii de euro. Românca, de profesie economist, a primit franciza pentru România a brandului italian după ce "s-a luptat" cu alţi români înscrişi în această cursă. "Am decis să aduc brandul din pasiune. Le purtam produsele din 1992.
Negocierile au fost destul de dificile, însă cei de la La Perla erau interesaţi să intre pe piaţa din România", explică ea. Magazinul de 70 de metri pătraţi de pe Calea Victoriei este primul pe care Camelia Tomoiagă îl deschide în România, însă ea spune c