Retailerul electro-IT Flanco anticipează vânzări de 35 milioane de lei în perioada campaniei de reduceri Black Week, care a început joi, în prima oră înregistrându-se vânzări de şase ori mai mari decât într-o zi obişnuită.
Cele mai vândute produse au fost, la începutul campaniei, televizoarele LCD, notebook-urile şi echipamentele frigorifice.
Pe perioada campaniei, care se va încheia marţi, retailerul vinde 2.000 de produse cu reduceri cuprinse între 10% şi 50%. În cazul jocurilor pentru calculator, reducerile pot ajunge până la 61%.
În noiembrie 2011, o altă campanie de reduceri, Black Friday, a generat pentru Flanco încasări de 30 milioane lei pentru 60.000 de clienţi.
Flanco Retail operează business-ul fostei companii Flanco International şi este unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, cu 77 de magazine.
Pentru acest an, obiectivul retailerului este atingerea unei cifre de afaceri de 140 milioane de euro, faţă de 110 milioane de euro în 2011.
Retailerul electro-IT Flanco anticipează vânzări de 35 milioane de lei în perioada campaniei de reduceri Black Week, care a început joi, în prima oră înregistrându-se vânzări de şase ori mai mari decât într-o zi obişnuită.
Cele mai vândute produse au fost, la începutul campaniei, televizoarele LCD, notebook-urile şi echipamentele frigorifice.
Pe perioada campaniei, care se va încheia marţi, retailerul vinde 2.000 de produse cu reduceri cuprinse între 10% şi 50%. În cazul jocurilor pentru calculator, reducerile pot ajunge până la 61%.
În noiembrie 2011, o altă campanie de reduceri, Black Friday, a generat pentru Flanco încasări de 30 milioane lei pentru 60.000 de clienţi.
Flanco Retail operează business-ul fostei companii Flanco International şi este unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de produse IT&C