Action Global Communications semnează campania de marketing şi comunicare pentru oferta publică secundară Transelectrica. Campania urmăreşte informarea publicului şi atragerea investitorilor pentru a subscrie în ofertă şi este derulată în numele Sindicatului de intermediere al ofertei publice format din Banca Comercială Română, Intercapital Invest și Swiss Capital.
Action Global Communications a realizat conceptul creativ, a coordonat campania de informare prin media offline şi online şi a asigurat serviciile de birou de presă. Instrumentele de promovare ale ofertei sunt: postere, flyere, spot TV intern disponibil în reţeaua BCR şi microsite-ul www.transelectricaoferta.ro, unde cei care doresc să subscrie pot găsi informaţiile necesare.
Headline-ul campaniei, „Cumpără acţiuni Transelectrica şi investeşti într-o companie românească profitabilă”, transmite un mesaj tip call-to-action care oferă răspunsul la principala întrebare a unui potenţial investitor: „de ce ar trebui să investesc în această companie?”
Ruxandra Scorţea, Managing Director Action Global Communications România: „Suntem încântaţi de implicarea noastră în comunicarea ofertei publice Transelectrica. Transparenţa şi comunicarea proactivă şi constantă cu mass-media şi investitorii reprezintă elemente cheie în astfel de procese. Credem că această campanie poate fi o referinţă în comunicarea unor proiecte similare.”
Dan Weiler, Director Executiv Corporate Finance & Investment Banking BCR: „În proiecte complexe cum este listarea secundară a Transelectrica ai nevoie de parteneri care să înţeleagă exigenţele procesului şi să fie acolo atunci când este nevoie. Action Global Communications a dat dovadă de profesionalism şi flexibilitate pe tot parcursul procesului de pregătire.”
„Expertiza de comunicare în sectorul energiei şi în tranzacţii investiţionale ample au susţinut part