„Adevărul" vă prezintă o altfel de naţională! Vorbim despre opt băieţi care au găsit combinaţia perfectă: îşi urmează pasiunea şi fac şi bani din asta. „Pot ajunge să încaseze 50.000 de euro pe sezon numai din sponsorizări", spun specialiştii. Vrei să faci parte şi tu din această echipă a României? Atunci, nu rata acest material!
Ai visat vreodată că zbori deasupra munţilor? Snowboarding-ul transformă acest vis în realitate. În România, e la început. În străinătate, e industrie în care se învârt sume uriaşe de bani, cu milioane de practicanţi profesionişti şi vedete la fel de celebre precum Messi.
În România sunt încă priviţi ca o gaşcă de puşti teribilişti. I-aţi văzut, cu siguranţă. Băieţi şi fete cu haine largi şi colorate ca un curcubeu, cu frizuri rebele, cu tatuaje, cu mâini şi picioare mai mereu julite şi pline de vânătăi. „Nişte derbedei care n-au ce face", ar spune despre ei un bătrânel care era deja în „câmpul muncii", pe când avea vârsta celor care azi „se dau cu placa". Cam aceasta e imaginea snowboardingului în România. Totul e privit ca pe o joacă, ca o manifestare rebelă a unor adolescenţi. În străinătate însă, snowboardingul nu mai e de mult perceput astfel, ca un simplu hobby.
A devenit o disciplină sportivă în toată regula, cu milioane de practicanţi care au trecut la profesionişti. Vorbim despre indivizi care îşi câştigă existenţa dându-se cu placa şi încă foarte bine! Asta deoarece snowboardingul implică o comunitate tânără, cool cum s-ar zice, exact pe placul sponsorilor. Branduri internaţionale caută să-şi asocieze tot mai mult numele cu această activitate, iar de aici vin şi sumele uriaşe de bani care au transformat unul dintre cele mai tinere sporturi într-o adevărată industrie.
Pentru a înţelege mai bine dimensiunile fenomenului, „Adevărul" a asistat la „Winter X-Games Europe", unul dintre cele mai importante