Primul Ford B-Max fabricat exclusiv la Craiova poate fi comandat de joi în reţeaua de dealeri din România. Primele maşini vor ajunge în show-room-uri de-abia în iulie, în timp ce livrările către clienţi ar putea începe din septembrie.
Redactorul-şef la revista Top Gear, Florin Popa, spune la RFI că Ford B-Max nu va avea succes în vânzări, pentru că are un preţ destul de ridicat: "Preţul anunţat, 13.400 cu TVA pentru cel mai mic motor pe benzină de 1.4, nu va fi un succes instantaneu, pentru că deocamdată nu avem o cultură auto orientată către aceste maşini, dar sperăm că o să intervină un element de "mândrie naţională", pentru că este fabricată la Craiova şi care să ridice interesul. Despre vânzări fabuloase în acest segment încă suntem pur speculativi".
"Nu are un concurent direct, deşi se vrea a fi un MPV, nu are şapte locuri cât are Dacia Lodgy şi nici în segmentul de preţ/dotări nu sunt concurenţi direcţi pentru că Lodgy porneşte de la 9.500 euro, pe când Ford este cu proape 40% mai scump. Sunt maşini destinate unor segmente diferite, Dacia oferă ceva ieftin şi bun, Ford oferă ceva mai rafinat, cu un cost pe măsură", explică Florin Popa.
Ford B-Max va fi în România mai ieftin decât Opel Meriva, care pleacă de la 14.170 de euro, dar mai scump decât un Citroën C3 Picasso, care costă de la 12.750 de euro.
Potrivit Ziarului Financiar, pentru versiunea de top nu există până acum nicio estimare, dar în Franţa sau Germania modelul cu motor diesel de 95 CP şi echipare de top ajunge la peste 22.000 de euro, ceea ce îl va face şi cel mai scump autoturism fabricat în România. Florin Popa, intervievat de Liliana Simionescu, despre Ford B-Max
Primul Ford B-Max fabricat exclusiv la Craiova poate fi comandat de joi în reţeaua de dealeri din România. Primele maşini vor ajunge în show-room-uri de-abia în iulie, în timp ce livrările către clienţ