Campania bauMax pentru perioada 1-8 martie a avut ca obiectiv comunicarea ofertei de flori la prețuri foarte avantajoase şi s-a adresat targetului principal, preponderent masculin.
„Am avut doua mari surse de inspirație pentru această campanie: oferta foarte bună pe care bauMax a pregătit-o și perioada de desfășurare a campaniei, începutul lunii Martie, aglomerat în oferte de cadouri, încărcat de clișee și cu un grad ridicat de previzibil, atât pentru domnii care oferă, cât și pentru doamnele care așteaptă nerăbdătoare“, a declarat Cristiana Belodan, New Business Account Director GMP.
„Am transformat principiul «less is more» în «more is beautiful» și, având susținerea unui client atât de inspirat și de curajos, am dezvoltat o campanie proaspătă, cu rezultate care nu s-au lăsat așteptate”, mai adaugă aceasta.
„Mărimea buchetului e direct proporțională cu admirația femeilor”, explică Ștefan Vasilachi, Creative Director GMP. „Câteodată, încrederea în sine a bărbaților are nevoie de puțin ajutor. Cc-i drept, în cazul de față s-a făcut chiar un exces de ajutor. Oferta e ca o injecție cu steroizi pentru încrederea în sine!”, completează Ştefan Vasilachi.
Campania, care este prima dezvoltată de companie în România, a rulat între 27 februarie și 8 martie și a cuprins două spoturi TV de 20 secunde și print ads. Obiectivele de creștere a frecvenței în magazin, setate de la demararea campaniei, au fost atinse, recordul fiind atins de magazinul din Băcău pe 7 martie, când numărul clienților aproape s-a triplat în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.
Echipa GMP care a lucrat pentru campania bauMax este formată din Ștefan Vasilachi – Creative Director, Laur Răboj – Copywriter, Florin Pădurean – Art Director, Andreea Nemens – Client Service Director, Cristiana Belodan – New Business Account Director, Valentin Nenu – Senior Account Exec