Sute de utilizatori acuză supraîncălzirea tabletei
Apple s-a bucurat de un succes economic neaşteptat odată cu lansarea iPad 3. În primul weekend de la lansare s-au înregistrat 3 milioane de comenzi, un nou record pentru compania americană. Însă primul val de livrări nu s-a lăsat fără nemulţumiri. Cam de fiecare dată Apple reuşeşte să găsească un motiv de dezamăgire pentru clienţii săi. De această dată sute de utilizatori ai noului iPad au reclamat pe site-ul de suport al Apple, dar şi pe forumuri online supraîncălzirea aparatului, iar o organizaţie influentă de protecţie a consumatorilor din SUA a anunţat că investighează reclamaţiile şi va publica rapid concluziile.
Consumer Reports, care verifică o gamă largă de produse, de la electronice la maşini, a remarcat comentariile online de pe forumuri şi site-ul Apple despre supraîncălzirea noului model iPad, care a fost lansat la vânzare vineri, şi a decis să verifice problema, a declarat un purtător de cuvânt al organizaţiei, citat de Reuters şi preluat de Mediafax.
Apple a lansat săptămâna trecută iPad 3 pe mai multe pieţe, inclusiv SUA, Canada, Marea Britanie, Franţa, Germania, Australia şi Japonia, şi a anunţat că a vândut peste 3 milioane de iPad 3 în weekendul de debut al celei de-a treia generaţii a tabletei, stabilind un nou record.
Unul dintre utilizatori s-a plâns că aparatul se încălzeşte foarte puternic chiar dacă nu este supus unor sarcini complexe. "Noul meu iPad devine aproape prea fierbinte pentru a-l ţine în mână când folosesc opţiunea radio LTE, chiar dacă doar navighez pe Twitter, fără să descarc fişiere", potrivit unui comentariu.
Un purtător de cuvânt al Apple a declarat că iPad se încadrează în specificaţiile termice.
Nu este prima problemă a Apple. În anii anteriori au existat posesori ai gadgeturilor Apple care au avut parte de surprize neplăcute. Au fost