AdPrint Festival 2012 a anunţat juriul ADVERTISING ANGELS, care va fi condus Al Moseley - Executive Creative Director, 180 Amsterdam. Anul acesta, Festivalul AdPrint include două competiţii complementare: Advertising Angel şi Design Angel.
Structura întregii competiţii a fost regandită şi reorganizată astfel încat sa premieze o gamă mai largă de execuţii, incluzând lucrări de Print, Out Of Home (billboard, poster, ambient) şi Graphic Design (branding, logo, packaging, colaterale, POP şi in store).
Lucrările înscrise în cele două competiţii: Advertising Angels şi Design Angels vor fi jurizate după aceleaşi standarde înalte de creativitate, dar de către două jurii specializate, care vor urmări criterii specifice.
Înscrierile la AdPrint Festival se pot face pana pe 30 martie, pe www.adprintfestival.com.
Al Moseley este Director de Creaţie 180 Amsterdam, unde este responsabil de supravegherea departamentului de creaţie şi de campanii pentru clienţi ca: Sony PlayStation, Asics, Western Union si DHL.
„180 nu este un simplu nume, este o filozofie. Ne place să întoarcem problema unui client pe toate părţile şi să o abordăm din mai multe puncte de vedere, iar asta ne permite să găsim soluţii fresh, cu adevărat originale şi eficiente. Noi numim asta abordarea 180”, a declarat Moseley.
Acesta a câstigat deja majoritatea premiilor de publicitate relevante la nivel internaţional şi a făcut parte din juriul celor mai importante competiţii din această industrie. Partenerul sau este Galen Graham – Creative Director 180 Amsterdam.
Juriul este completat de cinci echipe de jurizare şi de Michael Weinzettl - Publisher & Redactor şef al Lürzer’s Archive – care a susţinut competiţia AdPrint în ultimii ani de zile şi este liderul publicaţiilor dedicate creativilor la nivel internaţional şi publisherul seriilor „200 Best of“, care prezintă topu