E primăvară în toată ţara dar pe şantierele României, încă nu se lucrează. Sunt doar câţiva muncitori cu două, trei utilaje. Cel mai bun exemplu este tronsonul Nădlac-Arad, unde camioanele stau aliniate pe şantier, pentru că nu are cine sa le conducă. Nici pe autostrada Bucureşti Ploieşti, nu înaintează lucrările aşa cum trebuie iar termenul de finalizare a fost deja amânat.
"Nimeni nu ne plăteşte!" Aceasta este explicaţia pe care o găsesc muncitorii care lucrează la autostrada Nădlac-Arad, pentru modul în care avansează proiectul. Chiar şi Compania Naţională a Drumurilor recunoaşte că lucrările nu merg conform planului.
"Faţă de programul iniţial de lucrări Constructorul înregistrează întârzieri. CNADNR a emis notificări de remediere, astfel încât Constructorul să se mobilizeze şi să respecte termenele angajate".
Ce-i drept, se lucrează, dacă o mână de muncitori şi câteva utilaje se pot numi şantier. De fapt, construcţia propriu-zisă nici nu a început. Conform CNADNR, în prezent se lucrează doar la pregătirea terenului pentru viitoarea autostradă, care ar trebui sa fie gata în luna aprilie a anului viitor. Un proiect de peste un miliard de euro.
Pentru construcţia autostrăzii Bucureşti-Ploieşti deja se plătesc penalizări. Lucrarea trebuia finalizat la sfârşitul anului trecut.
Data limită a finalizării proiectului a fost amânată.
Si pentru a finaliza acest proiect de peste 400 de milioane de euro ar trebui să lucreze la foc continuu.
E primăvară în toată ţara dar pe şantierele României, încă nu se lucrează. Sunt doar câţiva muncitori cu două, trei utilaje. Cel mai bun exemplu este tronsonul Nădlac-Arad, unde camioanele stau aliniate pe şantier, pentru că nu are cine sa le conducă. Nici pe autostrada Bucureşti Ploieşti, nu înaintează lucrările aşa cum trebuie iar termenul d