După un an de la lansarea lui Panamera S Hybrid, Porsche trece la următorul nivel. Pe lângă o autonomie ridicată şi un consum redus, noul hibrid Panamera poate fi încărcat şi la priză.
Actualul Panamera nu prea are motive să se catalogheze drept ecologic, fiind capabil să meargă cu 85 km/h doar 2 kilometri, însă lucrurile par să se schimbe. La noul model, autonomia creşte, consumul scade şi maşina poate fi încărcată şi la priză. Setul nou de acumulatori îi permite lui Panamera o autonomie electrică de 30 de km, în timp ce motorul va fi un V6 TFSI de 3 litri care, împreună cu motorul electric, va dezolta 380 CP (333 CP – motorul pe benzină; 47 CP – motorul electric).
Panamera Plug-In Hybrid îşi va face apariţia în 2013 pe piaţa din State. Deocamdată nu s-a stabilit când, sau dacă, modelul va fi lansat şi pe piaţa europeană.
Mai multe detalii pe TopGear.ro.
După un an de la lansarea lui Panamera S Hybrid, Porsche trece la următorul nivel. Pe lângă o autonomie ridicată şi un consum redus, noul hibrid Panamera poate fi încărcat şi la priză.
Actualul Panamera nu prea are motive să se catalogheze drept ecologic, fiind capabil să meargă cu 85 km/h doar 2 kilometri, însă lucrurile par să se schimbe. La noul model, autonomia creşte, consumul scade şi maşina poate fi încărcată şi la priză. Setul nou de acumulatori îi permite lui Panamera o autonomie electrică de 30 de km, în timp ce motorul va fi un V6 TFSI de 3 litri care, împreună cu motorul electric, va dezolta 380 CP (333 CP – motorul pe benzină; 47 CP – motorul electric).
Panamera Plug-In Hybrid îşi va face apariţia în 2013 pe piaţa din State. Deocamdată nu s-a stabilit când, sau dacă, modelul va fi lansat şi pe piaţa europeană.
Mai multe detalii pe TopGear.ro.