În perioada 26-30 martie 2012, Telecenter-Europe derulează cea de-a doua ediţie a campaniei “Get Online Week”, o campanie de incluziune digitală care se va desfășura în locații de tip “telecentru”, puncte de acces public la informație, organizații nonguvernamentale, biblioteci și centre educaționale. Aceasta este o campanie internaţională şi își propune să mobilizeze 5.000 de telecentre din cel puțin 50 de țări din Europa, Asia, Africa și să aducă online cel puțin 200.000 de persoane. Judeţul Alba participă în acest an pentru prima dată la acest proiect, cu şase unităţi şcolare.
Obiectivul campaniei “Hai pe net!” de anul acesta este acela de a aduce online peste 10.000 de români în oricare din locațiile de tip telecentru din țară. În judeţul Alba, această campanie se va desfăşura în 6 instituţii de învăţământ. Este vorba despre Şcoala cu clasele I-VIII “Lucian Blaga” Ocna Mureş, coordonator Elena Pop, Casa Corpului Didactic Alba Iulia, coordonator Ligia Elena Oros, Colegiul Tehnic “Apulum” Alba Iulia, coordonator Manuela Ramona Retegan, Liceul Teoretic Teiuș, coordonator Ramona Humeniuc, Colegiul Tehnic ”Alexandru Domșa” Alba Iulia, coordonator Bianca Elena Hoisan, Școala cu clasele I-VIII “Ion Pop Reteganul” Sâncel, coordonator Carmen Gabriș.
Campania “Hai pe Net!” este dedicată în primul rând celor care nu au mai folosit internetul până acum, dar încurajează și utilizatorii conectați să beneficieze din plin de o serie de aplicații și servicii online care să le ofere acces uşor şi rapid la informații. În judeţul Alba, însă, campania se va adresa în principal elevilor, printr-o aplicaţie nouă, numită Skillage, prin care aceştia își vor putea evalua abilitățile informatice vizavi de cerințele angajatorilor.
În anul 2011, la campania “Hai pe Net” au participat peste 500 telecentre și 1.000 de școli din 31 de judeţe ale țării, atrăgând 16.961 de part