Emisiunea de la Kanal D a urcat pe primul loc în preferinţe. Prezentatorul Adrian Artene spune că au devenit \"mofturoşi\". Sursa: KANAL D
Deşi nu a împlinit încă un anişor, rezultatele situează "Cancan TV", emisiunea de la Kanal D, pe locul întâi în preferinţele telespectatorilor.
Trendul emisiunii a fost în continuu pozitiv, începând cu luna ianuarie. Emisiunea de pe Kanal D a avut o medie de 268.000 de telespectatori la fiecare difuzare, în timp ce la concurentul direct, emisiunea lui Dan Capatos, "Un show păcătos", s-au uitat, în medie, 191.000 de persoane din mediul urban. Diferenţa se menţine şi în februarie.
Într-o confruntare directă, "Cancan TV" a sărit de 400.000 de telespectatori, iar pe 9 februarie, media a ajuns de 535.000 de telespectatori medie pe minut (5,1 rating). În luna martie, în medie, de luni până joi, "CancanTV" a surclasat Antena 1 pe intervalul 22.30-00.30.
Show-ul prezentat de Adrian Artene şi Andreea Mantea a înregistrat rezultate mai bune decât concurentul direct de la Antena 1 şi în martie, pe acest slot orar: 2,8 rating şi 9,5% market share pentru Kanal D faţă de 2,3 rating şi 7,6% market share în populaţia urbană (de luni până joi, 22.30-0.30).
EVZ: Mizaţi pe vreo reţetă de succes?
Adrian Artene: "Reţeta" noastră presupune în primul rând echipa "Cancan TV", evident cea mai puternică de pe această piaţă, însă n-aş limita discuţia doar la atât, ci m-aş referi şi la o linie editorială de la care nu concepem să ne abatem. Aceasta linie editorială implică în principal o strictă selecţie a invitaţilor, a subiectelor. Am devenit "mofturoşi" în privinţa vedetelor pe care le primim în platoul "Cancan TV".
Nu e suficient să faci crize, să fii mitocan sau să-ţi pui poalele în cap ca să apari la "Cancan TV". Pentru mascaradă, circ monden, există alte emisiuni. Sunt "tabieturi" vechi ale acestei pieţe, de la ca