Romania are un public complet diferit comparativ cu celelalte tari din Europa, emisiuni care au fost de mare succes peste hotare inregistrand audiente foarte mici la noi, a declarat pentru Wall-Street.ro, Mirela Albu, directorul canalului de televiziune Antena 2.
„Conditiile specifice existente in Romania au transformat romanii intr-un public greu de multumit, atent la nuante si exigent. Ganditi-va doar ca, ani de zile in comunism, oamenii de aici nu au avut acces la televiziune decat doua ore pe zi. Dupa '89, oamenii au inceput sa se uite de parca incercau sa recupereze ce pierdusera inainte. In plus, lipsa de bani a limitat accesul majoritatii la alt gen de distractii”, explica managerul.
Mirela Albu lucreaza de 12 ani in grupul Intact. Ea a fost initial producator de emisiuni de divertisment pentru emisiuni precum Din Dragoste, Academia Vedetelor, Jocurile de la Saint Tropez. In aprilie 2007 a preluat conducerea departamentului de productie de la Antena 2, iar, din iunie 2010 este directorul acestui post.
Managerul spune ca printre cele mai importante tendinte pe piata locala de televiziune este introducerea in grila de programe de talk-showuri mondene, de telenovele si de emisiuni de talent.
Dintre emisiunile Antenei 2, cele mai mari audiente sunt inregistrate de „Rai da’ buni” si „Agentul VIP”, in timpul saptamanii si de „Conferinta de presa” si „Confidential” in weekend.
In primele doua luni ale anului, canalul de televiziune a avut o audienta medie de circa 9.000 de telespectatori pe zi, in mediul urban pe publicul cu varste intre 18-49 de ani. In aceeasi perioada a anului compania a avut o audienta media pe zi de circa 12.000 de persoane, conform dtatelor oferite de agentia de media Initiative.
Mirela Albu spune ca scaderea a fost determinata de faptul ca in octombrie anul trecut, RCS&RDS, cel mai mare operator d