Retailerul electro-IT Flanco anticipează vânzări de 35 milioane de lei în perioada campaniei de reduceri Black Week, care a început ieri, în prima oră înregistrându-se vânzări de şase ori mai mari decât într-o zi obişnuită. "Ne menţinem estimarea de 35 de milioane de lei vândute până la sfârşitul campaniei. Ne bucurăm că această campanie confirmă rezultatele aşteptate încă de la prima oră de la deschiderea magazinelor", afirmă Violeta Luca, Marketing Director Flanco. Cele mai vândute produse au fost, la începutul campaniei, televizoarele LCD, notebook-urile şi echipamentele frigorifice. Pe perioada campaniei, care se va încheia marţi, retailerul vinde 2.000 de produse cu reduceri cuprinse între 10% şi 50%. În cazul jocurilor pentru calculator, reducerile pot ajunge până la 61%.
În noiembrie anul trecut, Black Friday a generat în câteva ore vânzări cât pentru o zi întreagă, cozile la case se întindeau pe zeci de metri, s-au vândut 60 de produse pe minut, iar stocul pentru sute de produse a fost epuizat încă de la primele ore de la deschiderea magazinelor participante la promoţii.
Flanco Retail operează business-ul fostei companii Flanco International şi este unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, cu 77 de magazine. Retailerul estimează pentru primul trimestru din acest an o creştere a afacerilor cu 40% faţă de perioada similară din 2011, precum şi atingerea unei cifre de afaceri de 140 de milioane de euro pentru întregul an 2012. Valoarea bonului de casă în magazinele Flanco în 2011 a crescut cu 16%, la 115 euro (inclusiv TVA). Flanco a încheiat anul trecut cu afaceri de 110 milioane de euro, în creştere cu 37,5% faţă de 2010, în linie cu aşteptările managementului companiei, iar profitul operaţional a atins 3,5 milioane de euro.
Retailerul electro-IT Flanco anticipează vânzări de 35 milioane