O reclamă Reebok a stârnit reacții negative în rândul publicului, motiv pentru care a fost retrasă. Sloganul afișului, expus într-o sală de fitness din Germania, îi îndemna pe bărbați șă-și înșele prietenele, și nu antrenamentul.
Compania a retras reclama și a recunoscut că mesajul era jignitor.
Dan Sarro, purtător de cuvânt al companiei Reebok, a declarat pentru CBSBoston.com că reclama nu a făcut parte dintr-o campanie de marketing globală, ea a apărut doar într-o sală de sport din Germania asociată cu marca de echipament sportiv.
"Regretăm că au existat materiale ofensatoare cu marca Reebok. Asigurăm pe toată lumea că Reebok nu încurajează astfel de practici", a spus Sarro.
Site-ul Cheaterville.com, care luptă împotrivă infidelităţii, a trimis o scrisoare către Reebok în care menţiona că va cere boicotul mărcii dacă reclama nu este retrasă.
"Această formă de reclamă arată o atitudine necinstită şi nerespectuoasă faţă de femei, iar companiei ar trebui să-i fie ruşine că a publicat o astfel de reclamă crezând că poate fi percepută în alt mod", notează scrisoarea.
Cu toate că această gafă reprezintă un incident izolat, în mod cert, nu avantajează imaginea companiei Reebok care anul trecut a fost criticată public pentru campania "încălțămintei care tonifică".
Reebok a fost amendată, anul trecut, pentru reclamă falsă cu suma de 25 de milioane de dolari, potrivit Daily Mail.