"Recunoaste valoarea timpului", "Lactate ca odinioara", "Senzatii tari din 1964" sau "Povestea merge mai departe" sunt doar cateva dintre sloganurile adoptate de branduri care au mizat pe spoturile publicitare orientate catre trecut.
Iar pariul pe trecut pare sa fie unul castigator pentru ca noi toti, in calitate de consumatori, ne dorim sa putem calatori in timp.
"E frumos cand reusesti prin advertising sa le dai oamenilor de azi versiunea mai buna a unei lumi in care oamenii aveau alte valori, alte dansuri… alte feluri de a-si petrece duminicile", sustin publicitarii agentiei GMP.
In ceea ce priveste motivele pentru care un brand ar alege intre un spot cu tematica din zilele noastre si unul retro, acestea sunt "multe si nenumarate".
Si nu vorbim atat despre argumente, cat despre cele mai bune solutii pe care pe care agentia se straduieste sa le dea clientului.
Si pana se ajunge la nuantele de executie retro-vintage, agentia isi pune niste intrebari, respectiv despre ce e produsul clientului, care sunt minusurile si punctele lui forte, cu ce probleme se confrunta in momentul de fata pe piata, ce concurenta are, ce obiective ai cand spui povestea despre produsul tau, cui o spui sau cu cine vorbesti: bunici, mamici sau hipster, au explicat reprezentantii GMP, pentru DailyBusiness.ro.
"Fie ca alegi sa spui pentru brandul tau o poveste din trecut sau una din zilele noastre, important e sa fie credibila. Nu doar spusa frumos, ci si sustinuta de produsul pe care-l promovezi", au mai spus publicitarii aceleiasi agentii.
Nu doar spoturile orientate spre trecutul indepartat au succes la publicul din Romania, ci si cele cu tematica comunista.
Motivul? Comunismul e cool pentru targetul caruia i se adreseaza, acesta fiind format din tinerii hipsteri.
DailyBusiness Video: R