"Huidu putea preveni producerea accidentului dacă şi-ar fi păstrat banda de circulaţie. Starea de pericol s-a declanşat în momentul în care Şerban Huidu a pătruns pe contrasens. Nu s-a putut stabili dacă putea sau nu să evite producerea accidentului", informează Pro Tv, citând expertiza tehnică ale cărei rezultate au fost transmise vineri.
Conform sursei citate, expertiza stabileşte că accidentul a avut loc pe sensul opus celui de pe care venea maşina condusă de Şerban Huidu, el fiind cel care a intrat pe contrasens, în timp ce şoferul celeilalte maşini implicate în accident, un Logan, nu a avut nicio vină, circula corect şi n-a taiat curba. Maşina vedetei TV i-a apărut brusc în faţă. Conform expertizei, Loganul rula cu 40 de kilometri la oră.
Copii ale raportului de expertiză tehnică au ajuns vineri la avocaţii ambelor părţi. Apărătorul lui Şerban Huidu este plecat din ţară şi nu a putut fi contactat.
"Huidu putea preveni producerea accidentului dacă şi-ar fi păstrat banda de circulaţie. Starea de pericol s-a declanşat în momentul în care Şerban Huidu a pătruns pe contrasens. Nu s-a putut stabili dacă putea sau nu să evite producerea accidentului", informează Pro Tv, citând expertiza tehnică ale cărei rezultate au fost transmise vineri.
Conform sursei citate, expertiza stabileşte că accidentul a avut loc pe sensul opus celui de pe care venea maşina condusă de Şerban Huidu, el fiind cel care a intrat pe contrasens, în timp ce şoferul celeilalte maşini implicate în accident, un Logan, nu a avut nicio vină, circula corect şi n-a taiat curba. Maşina vedetei TV i-a apărut brusc în faţă. Conform expertizei, Loganul rula cu 40 de kilometri la oră.
Copii ale raportului de expertiză tehnică au ajuns vineri la avocaţii ambelor părţi. Apărătorul lui Şerban Huidu este plecat din ţară şi nu a putut fi contactat.