Cele mai tranzacţionate mărci la începutul acestui an sunt Volkswagen şi Opel
În primele două luni s-au publicat peste 15.000 de anunţuri cu vânzări Volkswagen
Volkswagen, Opel şi Ford sunt cele mai tranzacţionate mărci pe piaţa auto second-hand în mediul online din România, înregistrând la începutul anului cel mai ridicat număr de anunţuri publicate, potrivit datelor furnizate de AutoIndex.
Lider incontestabil al tranzacţiilor de autoturisme pe piaţa auto second-hand în mediul online din România este marca Volkswagen, cu peste 15.000 anunţuri postate pe Auto.ro la începutul acestui an, conform AutoIndex. Istoricul mărcii în România, încrederea pe care o acordă românii maşinilor germane datorită gradului ridicat de fiabilitate, siguranţei oferite pasagerilor şi costului relativ accesibil al pieselor de schimb, au făcut ca Volkswagen să fie cea mai tranzacţionată marcă în mediul online.
Opel a stabilit de-a lungul timpului mai multe recorduri, devenind o referinţă pe piaţă prin prisma raportului avantajos dintre preţ, echipare, confort şi siguranţă, ocupând locul al doilea în mediul online cu peste 12.000 anunţuri postate pe Auto.ro şi peste 10.400 autovehicule second- hand înmatriculate în primele două luni ale anului.
Marca Ford a înregistrat peste 8.000 anunţuri postate la începutul anului pe Auto.ro şi aproximativ 6.250 autovehicule înmatriculate, arată datele DRPCIV.
Maşinile Volkswagen şi Ford s-au ieftinit, Opel şi-a menţinut preţurile
Media preţurilor cerute pentru un Volkswagen second-hand a înregistrat în luna februarie valoarea de 4.740 euro, în scădere cu 4,5% faţă de luna ianuarie, conform AutoIndex. În primele două luni ale acestui an s-au înmatriculat 13.135 autovehicule Volkswagen second-hand, conform datelor oficiale ale poliţiei.
Preţul mediu al autovehiculelor Opel s-a menţinut la valo