Insignele folosite pentru atragerea turiştilor în judeţul Gorj, realizate cu fonduri europene, sunt imprimate cu o imagine a Munţilor Wetterstein din grupa nordică a Alpilor de Nord.
Judeţul Gorj a fost prezent la mai multe târguri de turism din ţară cu diverse materiale de promovare a acestei zone din Oltenia cu mare potenţial turistic. Ultimul eveniment la care Consiliul Judeţean a fost prezent este Târgul de Turism al României, desfăşurat în Bucureşti la jumătatea lunii martie.
Printre materialele de promovare de la standul judeţului Gorj şi cu care turiştii au fost îmbiaţi să viziteze această zonă a ţării au fost şi insignele realizate în cadrul proiectului „Redescoperă Gorjul", cu finanţare din fondurile Uniunii Europene. Numai că fotografia de pe aceste insigne, inscripţionate cu îndemnul „Redescoperă Gorjul", nu prezintă Munţii Vâlcan sau Parâng, ci un peisaj din Germania. Ilustraţia poate fi descărcată de pe internet, gratuit, de pe diverse site-uri cu fotografii „wallpaper" pentru computere. Astfel, poza de pe insigna de promovare a judeţului Gorj reprezintă un peisaj din zona Eschenlohe, din Germania, şi anume râul Loisach şi Munţii Wetterstein (o grupă nordică a Alpilor de Nord).
Alina Pătraşcu, din cadrul Consiliului Judeţean Gorj, manager de proiect, susţine că fotografia nu e luată de pe internet. De asemenea, aceasta a refuzat să precizeze numele firmei care s-a ocupat de insigne sau care a fost costul separat al insignelor. „Nu a fost luată de pe internet. Am luat legătura cu firma care s-a ocupat de aceste insigne. O să vă precizăm un răspuns prin intermediul Biroului de relaţii cu presa. Este o instituţie publică şi aşa se procedează", a spus managerul de proiect.
Unul dintre site-urile unde poate fi văzută fotografia reprezentând o zonă turistică din Germania
„Poate cei de la site au luat p