"Evenimentul este un accident pe care poliţia îl tratează cu maximă seriozitate. Din cercetările noastre se profilează prima variantă, legată de derapaj şi intrarea pe contransens, producându-se coliziunea oarecum frontală pentru că un autoturism este avariat pe partea dreaptă, iar unul pe partea stângă", declara atunci şeful Poliţiei Rutiere.
După cinci luni, însă, expertiza tehnică contrazice total această teorie. „Una dintre concluziile expertizei este aceea că nu a pătruns pe contrasens datorită derapajului. Totodată, s-a stabilit că Şerban Huidu este cel care a generat starea de pericol pentru că a intrat pe contrasens în totalitate, pe sensul de mers al autoturismului Dacia Logan care circula din direcţia Braşov-Predeal", a declarat Ioan Bucur Borcoman, avocatul familiei Balog, pentru Adevarul.
În aceste condiţii, procurorii merg acum pe varianta neadaptării vitezei la condiţiile de drum. Alte variante posibile în acest caz mai sunt: depăşirea neregulamentară, "tăierea curbei" pentru a nu încetini sau neatenţia, el întorcând capul pentru a-şi linişti copiii care stăteau pe bancheta din spate.
"Evenimentul este un accident pe care poliţia îl tratează cu maximă seriozitate. Din cercetările noastre se profilează prima variantă, legată de derapaj şi intrarea pe contransens, producân