Cele mai de incredere branduri de astazi, precum Coca-Cola sau Apple, au creat relatii cu consumatorii lor prin intermediul unor experiente care genereaza un raspuns imediat.
"Se observa o tendinta din ce in ce mai pregnanta a companiilor, care incearca sa construiasca relatii afective cu consumatorii, pentru ca este o metoda puternica, ce da rezultate. Cand te apropii de cumparatori, obtii o mai mare afinitate catre produsul tau, un business mai puternic si rezultate excelente", a explicat consultantul in branding Jim Stengel.
Publicatia antrepreneur.com a realizat o lista care cuprinde modalitatile prin care cele mai de incredere branduri incearca sa se apropie de consumatori.
1. Amazon - personalizare
Cel mai mare retailer online se afla pe primul loc in clasamentul celor mai de incredere branduri.
Amazon ofera cea mai buna experienta de vanzari pe Internet, magazinul sau continand milioane de produse, la care accesul este non-stop, iar preturile sunt acceptabile.
Desi o asemenea varietate poate parea o dovada de impersonalitate, compania are o relatie buna cu utilizatorii sai, deoarece le ofera asistenta in achizitionarea de produse, prin recomandari de produse sau afisarea achizitiilor anterioare.
De asemenea, utilizatorul isi poate crea un profil personalizat, poate face recenzii la articole sau isi poate intocmi o lista cu preferintele sale.
2. Coca Cola - fericire
Inca de la inceput, compania producatoare de bauturi racoritoare a promis ca isi va incanta consumatorii, intreaga campanie de marketing a Coca-Cola fiind bazata pe ideea "cum sa vindem fericire?".
"Ei iau conceptele de spontaneitate si de fericire si le introduc in orice idee care face parte din campaniile lor publicitare", a precizat Stengel.
In relatia sa cu consumator