Trei români au investit circa 1 mil. euro într-o fabrică de detergenţi lichizi din judeţul Prahova. 70% din banii necesari pentru construcţia unităţii de producţie au venit de la UE.
Investiţia unor români în acest domeniu este o surpriză în condiţiile în care pe piaţa locală nu mai există niciun producător mare de pastă de dinţi sau săpun solid, iar peste 200 de firme din sectorul cosmeticelor au dispărut de pe piaţă în ultimii zece ani.
Fabrica din comuna Tipăreşti, judeţul Prahova, a început producţia în vara lui 2011, iar acum detergenţii, şampoanele şi săpunurile lichide se vând în peste 1.200 de magazine din comerţul local, precum şi în mai multe hoteluri şi restaurante din ţară sub brandurile Dolfy şi Euro. În comuna din judeţul Prahova fabrica produce în prezent doar la 10% din capacitatea maximă de 500 tone pe lună. "Vrem ca anul acesta să ajungem să producem la 25% din capacitatea maximă, iar peste trei ani să ajungem la 100%", spune Daniel Stoica, 44 de ani, administratorul unic al Euro Grup care se află în spatele fabricii şi unul dintre acţionarii companiei.
Piaţa bunurilor de larg consum din România este dominată acum de giganţii P&G, Unilever şi Henkel.
Citiţi mai multe în ediţia de mâine a Ziarului Financiar
Trei români au investit circa 1 mil. euro într-o fabrică de detergenţi lichizi din judeţul Prahova. 70% din banii necesari pentru construcţia unităţii de producţie au venit de la UE.
Investiţia unor români în acest domeniu este o surpriză în condiţiile în care pe piaţa locală nu mai există niciun producător mare de pastă de dinţi sau săpun solid, iar peste 200 de firme din sectorul cosmeticelor au dispărut de pe piaţă în ultimii zece ani.
Fabrica din comuna Tipăreşti, judeţul Prahova, a început producţia în vara lui 2011, iar acum detergenţii, şampoanele şi săpunurile lichide se vând în peste 1.200 d