Producătorul de ketchup Tomi, care se află pe piaţă din 1997, are o nouă campanie de imagine care va rula pe televiziuni până în mai.
Tomi şi-a segmentat produsele în mai multe categorii: pentru fanii gustărilor picante, extra iuți sau pentru cei care vor doar puțină savoare.
Mai mult, Tomi are în portofoliu şi un ketchup special pentru copii, dar şi produse fără zahăr. .
Ideea noii campanii de imagine a plecat de la faptul că Tomi nu trebuie perceput ca un simplu ketchup, ci mai mult decât atât.
Noua campanie, „Tomi dă gustul“, este dezvoltată împreună cu agenția CAP, iar spotul a fost filmat de casa de producție MME, în regia lui Radu Muntean.
Echipa care a participat la noua campanie Tomi - din partea CAP: Cezar Panait, Arnold Estefan, Cristina Purcărea, Sânziana Șerbănescu și Codin Caradimu, iar din partea Orkla Foods România: Andreea Toloacă și Adrian Păsărică.