Sarantis, proprietarul producătorului de cosmetice Elmiplant, încearcă să cucerească Europa cu produse "made în Romania". Cosmeticele Elmiplant exportate sub brandul Bioten au ieşit iniţial pe pieţele din Grecia şi Serbia, prima încercare având loc în urmă cu circa un an. Evoluţia pozitivă a vânzărilor din cele două ţări a determinat compania ca în februarie 2012 să înceapă exporturile către ţări precum Bulgaria, Cipru, Turcia, Portugalia şi Macedonia.
Sarantis România, companie care în urmă cu circa patru ani a achiziţionat pentru 6,5 mil. euro producătorul local Elmiplant, a exportat anul trecut cosmetice de 6,5 mil. lei (1,5 mil. euro), mult peste aşteptări, compensând o parte din pierderile de pe piaţa internă.
Constantin Tudorache, care se află în fruntea Sarantis de circa 15 ani, spune că anul trecut a fost unul dificil, în special pe piaţa internă. Pentru acest an Sarantis şi-a bugetat o creştere a vânzărilor de 11% comparativ cu 2011, până la un nivel de 178 mil. lei (41,5 mil. euro).
Sarantis, proprietarul producătorului de cosmetice Elmiplant, încearcă să cucerească Europa cu produse "made în Romania". Cosmeticele Elmiplant exportate sub brandul Bioten au ieşit iniţial pe pieţele din Grecia şi Serbia, prima încercare având loc în urmă cu circa un an. Evoluţia pozitivă a vânzărilor din cele două ţări a determinat compania ca în februarie 2012 să înceapă exporturile către ţări precum Bulgaria, Cipru, Turcia, Portugalia şi Macedonia.
Sarantis România, companie care în urmă cu circa patru ani a achiziţionat pentru 6,5 mil. euro producătorul local Elmiplant, a exportat anul trecut cosmetice de 6,5 mil. lei (1,5 mil. euro), mult peste aşteptări, compensând o parte din pierderile de pe piaţa internă.
Constantin Tudorache, care se află în fruntea Sarantis de circa 15 ani, spune că anul trecut a fost unul