Agentia de publicitate Graffiti BBDO, parte din reteaua BBDO Worldwide, extinde obiectul secundar de activitate al societatii, cu comertul cu amanuntul al echipamentelor audio-video in magazinele specializate, comertul cu ridicata al aparatelor de uz gospodaresc, al radiourilor si al televizoarelor.
De asemenea, obiectul de activitate mai este extins si cu "activitati de inchiriere si leasing cu echipamente si bunuri tangibile".
Reprezentantii Graffiti BBDO au declarat pentru DailyBusiness.ro ca aceasta completare a obiectului de activitate este legata de "proiectele in care inchiriem/cumparam aparatura necesara punctual".
Ei au precizat insa ca aceasta extindere nu reprezinta o dezvoltare a activitatii principale a Graffiti BBDO.
Agentia de publicitate Graffiti BBDO este parte a BBDO Group Romania, alaturi de Graffiti PR, Media Direction si Proximity Bucharest. Grupul este afiliat retelei BBDO Worldwide.
De asemenea, agentia asigura servicii integrate de comunicare, de brand management, comunication planning, creatie si productie.
Agentia a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri in scadere cu peste 31% fata de anul precedent, de la 57,5 milioane de lei, la peste 39,39 milioane de lei.
De asemenea, profitul brut al Graffiti BBDO a inregistrat o scadere de peste 90%, de la aproximativ 2 milioane de lei, cat realizase in 2009, la 195.000 de lei, in 2010.
Agentia de publicitate Graffiti BBDO, parte din reteaua BBDO Worldwide, extinde obiectul secundar de activitate al societatii, cu comertul cu amanuntul al echipamentelor audio-video in magazinele specializate, comertul cu ridicata al aparatelor de uz gospodaresc, al radiourilor si al televizoarelor.
De asemenea, obiectul de activitate mai este extins si cu "activitati de inchiriere si leasing cu echipamente si bunuri tangib