Expertiza făcută la București contrazice teorie potrivit căreia Huidu ar fi derapat. „Una dintre concluziile expertizei este aceea că nu a pătruns pe contrasens datorită derapajului. Totodată, s-a stabilit că Şerban Huidu este cel care a generat starea de pericol pentru că a intrat pe contrasens în totalitate, pe sensul de mers al autoturismului Dacia Logan care circula din direcţia Braşov-Predeal”, a declarat Ioan Bucur Borcoman, avocatul familiei Balog, pentru Adevarul.
În aceste condiţii, procurorii merg acum pe varianta neadaptării vitezei la condiţiile de drum. Alte variante posibile în acest caz mai sunt: depăşirea neregulamentară, “tăierea curbei” pentru a nu încetini sau neatenţia, el întorcând capul pentru a-şi linişti copiii care stăteau pe bancheta din spate.
În urma accidentului au murit trei persoane.
CITEȘTE ȘI:
Este gata expertiza în cazul Huidu! Avea 87 km/oră!
Expertiza făcută la București contrazice teorie potrivit căreia Huidu ar fi derapat. „Una dintre concluziile expertizei este aceea că nu a pătruns pe contrasens datorită derapajului. Totodată, s-a stabilit că Şerban Huidu este cel care a generat starea de pericol pentru că a intrat pe contrasens în totalitate, pe sensul de mers al autoturismului Dacia Logan care circula din direcţia Braşov-Predeal”, a declarat Ioan Bucur Borcoman, avocatul familiei Balog, pentru Adevarul.
În aceste condiţii, procurorii merg acum pe varianta neadaptării vitezei la condiţiile de drum. Alte variante posibile în acest caz mai sunt: depăşirea neregulamentară, “tăierea curbei” pentru a nu încetini sau neatenţia, el întorcând capul pentru a-şi linişti copiii care stăteau pe bancheta din spate.
În urma accidentului au murit trei persoane.
CITEȘTE ȘI:
Este gata expertiza în cazul Huidu! Avea 87 km/oră!