Lantul de restaurante fast-food McDonald's a fost tinta unei farse uriase, in urma postarii unor anunturi in care scria ca, incepand cu 21 martie, nu mai vinde produse minorilor.
Autorii acestei farse au tiparit si apoi au lipit anunturi in care scria ca, incepand cu acea data, McDonald's nu va mai vinde produse alimentare copiilor, potrivit Plus Size Tall.
Pacaleala a afectat restaurantele din Marea Britanie si a circulat pe Internet, sub forma unor afise cu sigla companiei.
"Vrem sa informam toti clientii ca, incepand cu 21 martie 2012, angajatii nostri nu vor mai servi mancare copiilor sub varsta de 18 ani.
Aceasta schimbare este in linie cu noile reglementari stabilite de Guvern, pentru a interzice toata 'mancarea nesanatoasa' pentru copii, in lupta cu obezitatea.
Nu mai avem voie sa vindem Happy Meals sau sa servim copiii si nici chiar adultii care vor dori sa cumpere pentru un minor", se arata in falsul anunt al McDonald's.
Compania a clarificat rapid ca nu exista o asemenea modificare implementata in politicile sale, chiar daca afisul a aparut in aceeasi saptamana in care Guvernul a lansat campania anti-obezitate.
Marile lanturi alimentare din Marea Britanie care au semnat intelegerea acestei campanii au convenit sa taie caloriile din unele produse si sa ofere alternative mai sanatoase. Trebuie astfel taiate pana la cinci miliarde de calorii pe zi din dieta intregii populatii a Regatului Unit.
Cu toate acestea, McDonald's a boicotat aceasta campanie, precizand ca o asemenea initiativa exista deja in cadrul lantului sau de restaurante, care a redus deja numarul caloriilor din alimentele sale.
Lantul de restaurante fast-food McDonald's a fost tinta unei farse uriase, in urma postarii unor anunturi in care scria ca, incepand cu 21 martie, nu mai vinde