IAB Europe anunta prezenta unor speakeri de renume si agenda pentru Interact 2012, conferinta ce va avea loc la Arts Hotel din Barcelona, in perioada 30-31 mai. Tema aleasa pentru anul acesta este "The Digital Brandscape".
La Interact 2012, vor fi prezenti atat clientii, creativii, reprezentanti ai Comisiei Europene, cat si agentiile de media si furnizorii de tehnologie din Europa, care vor dezbate si vor discuta principalele probleme de actualitate ale industriei.
Speakeri renumiti precum Peter Blackshaw, Global Digital Chief la Nestlé si Lothar Höcker, Director de Achizitii pe Grup la P&G Global Digital Media Buying, si-au confirmat prezenta pe 31 mai la Interact 2012.
Conferinta va cuprinde prezentarea de studii de caz de la Promote Iceland - o noua campanie ce incorporeaza toate elementele publicitatii digitale prezentata de trioul format din Promote Iceland, Brooklyn Brothers si AOL. James Kirkham apartinand agentiei de strategie digitala Holler (membra a grupului Leo Burnett) va vorbi printre altele despre Dunhill si despre modul in care acest brand s-a pozitionat pe segmentul Luxury prin intermediul Social Media. Laurent Delaporte de la Microsoft Advertising va explica, prin intermediul studiilor de caz, cum utilizarea tehnologiei intr-un mod creativ poate genera o multitudine de conexiuni directe cu consumatorul.
In prima zi a conferintei vor fi prezentate si discutate cele mai recente studii realizate in mediul digital si modifcarile legislative (precum caracterul confidential al datelor personale si publicitatea online targetata comportametal), elemente ce au o mare influenta asupra modului de dezvoltare a industriei.
Principalele puncte de interes ale evenimentului vor fi:
Panelul de PR, avand ca tema politicile actuale de confidentialitate a datelor si impactul lor asupra procesului de masurare,