Google propune marţi un logo minimalist, în stilul Mies van der Rohe, la 126 de ani de la naşterea sa.
Unul dintre cei mai cunoscuţi adepţi ai stilului minimalist, Ludwig Mies van der Rohe este celebru pentru realizarea pavilionului Germaniei la expoziţia internaţională de la Barcelona din anul 1929, unde a propus formula „mai putin este mai mult”. Viziunea estetica a lui Ludwig Mies van der Rohe punea accent pe structura constructiei, eliminarea peretilor interni si planul deschis. Fatada acestor construtii este puternica, transparenta, eleganta, si mai ales neobisnuita, la fel ca in logo-ul folosit de Google.
Unul dintre cele mai cunoscute aplicari este scaunul Barcelona, creat de catre Ludwig Mies van der Rohe in 1929 si inca foarte popular, chiar daca acum se folosesc materiale moderne, pastrand simplitatea si naturalul designului. Pe modelul scaunului Barcelona a fost creat ceasul Barcelona, un accesoriu de design interior fabulos.
În Spania există Fundaţia Mies van der Rohe (Fundació Mies van der Rohe), înfiinţată în 1983 de primăria Barcelona cu obiectivul iniţial de a se reconstrui pavilionul Germaniei, proiectat de Ludwig Mies van der Rohe (1886-1969) pentru Expoziţia Internaţională Barcelona. În plus faţă de conservarea şi gestionarea pavilionului, fundaţia se concentrează şi asupra: promovării dezbaterii privind arhitectura contemporană şi urbanismul; realizării unei arhive documentare legate de Ludwig Mies van der Rohe, precum şi de arhitectura modernă şi contemporană şi organizării de premii, cursuri, conferinţe, expoziţii, publicaţii şi studii legate de acestea.
Google propune marţi un logo minimalist, în stilul Mies van der Rohe, la 126 de ani de la naşterea sa.
Unul dintre cei mai cunoscuţi adepţi ai stilului minimalist, Ludwig Mies van der Rohe este celebru pentru realizarea pavilionului Germaniei la expoziţia internaţio