PROTV S.A. lansează în aprilie un nou canal de televiziune de nişă - ACASA Gold. Noul post Tv este destinat iubitoarelor de telenovele. Canalul se adresează femeilor cu vârsta cuprinsă între 15 şi 49 de ani, dar în special celor de peste 35 de ani.
“Conform studiilor oferite de companiile de cercetare, există o ‘aşteptare’ foarte mare din partea publicului în ceea ce priveşte canalele nişate. Este binecunoscut faptul că femeile consumă TV mai mult decât bărbaţii iar, conform GFK România, în 2011, peste 90% dintre femeile din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 15 şi 49 de ani au fost telespectatoare de telenovele. Deşi reprezintă 54% din populaţia urbană a ţării, femeile au momentan doar un singur canal tv ce le oferă acest tip de program într-o pondere mare – şi anume Acasă Tv. În aceste condiţii, un post tv special care să difuzeze marile succese din toate timpurile era necesar şi este binevenit. Mai ales în conditiile în care piaţa de profil este în plină expansiune, iar grila Acasă încearcă să găzduiască tot ceea ce înseamna foarte nou şi, în acelaşi timp, foarte bun în materie de telenovele”, a declarat Vanessa Cernea, Director Executiv ACASĂ Tv şi ACASĂ Gold.
Un loc aparte în grila de programe ACASA Gold îl va avea Colecţia Gold, care va prezenta telenovele nemuritoare – producţii clasice pe care telespectatoarele le cunosc şi doresc să le revadă. “Şi în industria telenovelelor putem vorbi despre ‘clasic’. ‚Rosalinda’, ‚Inimă sălbatică’, ‚Înger sălbatic’, sau ‚Clona’ sunt titluri pe care iubitoarele de telenovele le revăd cu aceeaşi plăcere cu care un cinefil revede ‘Casablanca’ sau ‚Pe aripile vântului’. ACASĂ Gold va difuza însă şi producţii mai noi, dacă acestea cadrează, din punct de vedere al conţinutului, cu valorile pe care le statutează şi le promovează canalul: confort, familiaritate, relaxare, visare, retrăirea momentelor frumoase