Un video de pe YouTube a devenit senzaţie în câteva zile după ce a fost urcat pe site. Pentru a promova capitala Suediei, Stockholm, doi magicieni au folosit şapte iPad-uri şi mai multe trucuri pentru a impresiona audienţa.
Filmuleţul a fost urcat pe site vineri şi de atunci a ajuns la aproape un milion de vizualizări. În el, magicienii Charlie Caper şi Erik Rosales folosesc mai multe trucuri de magie simple şi şapte iPad-uri, cu care realizează mai multe iluzii optice, scrie site-ul thelocal.se.
Totul a fost filmat la Cannes (Franţa), la o convenţie de imobiliare care s-a desfăşurat de curând. Pentru a se promova, Suedia a folosit noile tehnologii şi sloganul „Stockholm - The Capital of Scandinavia", lucru ce a provocat furia danezilor şi a norvegienilor.
Ideea le-a venit celor din stafful de relaţii publice a regiunii Stockholm. Maria Kyllberg, purtătoarea de cuvânt a oraşului, a declarat că „am decis să arătăm că Stockholm-ul este un spaţiu al noii tehnologii, în special cea IT, iar punerea filmuleţului pe YouTube ne-a oferit o audienţă mult mai mare".
Intră în comunitatea Adevărul Life de pe Facebook. CLICK AICI