Directorul de marketing al Flanco, Violeta Luca, va prelua în aprilie funcţia de deputy CEO (director general executiv adjunct) al retailerului de electrocasnice, poziţie vacantă din 2009, şi va avea ca obiectiv dezvoltarea companiei, informează un comunicat emis, ieri, de companie.
"Flanco este deja lider din punct de vedere al performanţelor comerciale (vânzare pe metru pătrat, concept de magazin, inovaţie şi ritm de creştere peste piaţă etc). Prin dezvoltarea suprafeţei şi creşterea continuă a performanţei vom reuşi să ajungem şi valoric pe poziţia 1 în această industrie. Creşterea va fi însă una structurată şi bazată pe profitabilitate şi eficienţă", a declarat, în comunicat, Violeta Luca, Deputy CEO Flanco.
Violeta Luca are o experienţă semnificativă în domeniul electroIT, înainte de a se alătura echipei Flanco ea a lucrat timp de opt ani în cadrul Whirlpool România, unde a ocupat începând cu iunie 2007 funcţia de director comercial. Absolventă a Academiei de Studii Economice din Bucureşti, Violeta Luca are o expertiză solidă în vânzări, marketing, logistică, business planning, change management, operaţiuni, lucrând în industria de electroIT din 2002.
Flanco estimează pentru primul trimestru din 2012 o creştere a afacerilor cu 40% faţă de perioada similară din 2011, precum şi atingerea unei cifre de afaceri de 140 de milioane de euro pentru întreg anul 2012. Flanco are bugetate pentru 2012 investiţii de 3,5 milioane euro în deschideri şi amenajări de magazine, având în plan inaugurarea a până la 5 puncte de vânzare sub noul concept. Pentru acest an, retailerul estimează de asemenea o creştere cu 20% a suprafeţei comerciale, precum şi extinderea echipei cu până la 100 de noi angajaţi, în funcţie de numărul de magazine deschise şi de dinamica vânzărilor. De asemenea, eficientizarea activităţii are în vedere creşterea vânzării medii pe metru pă