Contextul financiar dificil pentru piaţa construcţiilor din România ridică probleme pentru jucătorii de profil, de aceea obţinerea în acest an a unor rezultate similiare cu cele din 2011 ar fi un câştig.
"Anul trecut, volumul pieței cimentului a înregistrat o creștere de 5% față de 2010, datorită lucrărilor de reabilitare, lucrărilor de reparații și lucrărilor de infrastructură. Dacă anul acesta va fi la nivelul lui 2011 va fi bine, dar există și șansa obținerii unei creșteri de 2-3%", a declarat în cadrul unei conferințe de presă, Florian Aldea, contry manager al companiei Carpatcement.
Potrivit datelor Institului Naţional de Statistică, volumul pieţei construcţiilor a înregistrat anul trecut o uşoară creştere de 2,8%. "Şi piaţa de ciment a urmat şi acestă tendinţă cu o creştere de 5%, iar în acest an dacă acest sector va fi la nivelul anului 2011 atunci va fi bine, dar există şansa de o creştere de 2-3%, chiar dacă luna februarie a fost îngheţată şi la propriu şi la figurat", a explicat Florian Aldea.
Oficialul Carpatcement a mai spus că această creştere ar putea fi posibilă dacă sunt demarate marile proiecte anunţate din construcţii.
În ceea ce priveşte rezultatele companiei, reprezentantul Carpatcement a spus că diviziile de ciment, betoane şi de agregate ale grupului au obţinut creşteri ale volumelor de vânzări de 7%, 20% şi respectiv 35% în 2011, comparativ cu perioada similară a anului 2010, în ciuda unui context financiar care continuă să fie dificil pentru piaţa construcţiilor din România.
Legat de investiţiile făcute în 2011, Florian Aldea a spus că anul trecut compania a alocat 8,5 milioane de euro atât în creşterea capacităţii de livrare a fabricii de la Bicaz, cât şi în eficientizarea şi modernizarea proceselor interne.
În ceea ce priveşte partea de mediu, contribuţia companie la acest capitol se r