Artistul a mai colaborat cu Bjork şi Arno Coenen şi se declară îndrăgostit de Romania. Totodată este şi mostenitor al domeniului de la Guranda, din judeţul Botoşani, al familiei Cantacuzino. Malfatti a creat şi a interpretat maneaua ce se aude într-o scenă din filmul românesc "Tatăl fantomă", deşi nu cunoaşte limba romaână şi nu era familiar cu acest stil muzical. Melodia s-a dovedit a fi atât o provocare, cât şi un prilej de amuzament pentru compozitor.
Deşi este foarte tânăr, compozitorul din neamul Cantacuzinilor şi-a lăsat amprenta muzicală în peste douăzeci de filme, printre care se numără documentarele Tipping point: the age of the oil sands (narat de Sigourney Weaver şi James Cameron), "The Coca Cola Case", "China Heavyweight" sau filmele "Up in Yangtze" şi "Last Train Home". Filmele la care a lucrat au câştigat premii la festivaluri precum Sundance Film Festival, Prix Ars Electronica sau Grimme Award.
Artistul a mai colaborat cu Bjork şi Arno Coenen şi se declară îndrăgostit de Romania. Totodată este şi mostenitor al domeniului de la Guranda, din judeţul Botoşani, al familiei Cantacuzino. Malfatti a creat şi a interpretat maneaua ce se aude într-o scenă din filmul românesc "Tatăl fantomă", deşi nu cunoaşte limba romaână şi nu era familiar cu acest stil muzical. Melodia s-a dovedit a fi atât o provocare, cât şi un prilej de amuzament pentru compozitor.
Deşi este foarte tânăr, compozitorul din neamul Cantacuzinilor şi-a lăsat amprenta muzicală în peste douăzeci de filme, printre care se numără documentarele Tipping point: the age of the oil sands (narat de Sigourney Weaver şi James Cameron), "The Coca Cola Case", "China Heavyweight" sau filmele "Up in Yangtze" şi "Last Train Home". Filmele la care a lucrat au câştigat premii la festivaluri precum Sundance Film Festival, Prix Ars Electronica sau Grimme Award.