Comisia australiană pentru concurenţă şi protecţia consumatorilor a dat Apple în judecată, întrucât iPad 3 nu este compatibil cu reţelele mobile 4G australiene.
Una dintre caracteristicile cheie ale noului iPad a fost considerată conectivitatea 4G, care oferea viteze mai mari de transfer ale datelor, însă din cauza incompabilităţii tehnice, tabletele iPad 3 nu se pot conecta la reţeaua mobilă 4G din Australia, operată de Telstra, care funcţionează pe o frecvenţă 4G diferită.
În urma acuzaţiilor din partea autorităţii pentru protecţia consumatorilor, Apple a decis să ofere banii înapoi tuturor clienţilor australieni care doresc să returneze produsul. Potrivit Mediafax, avocatul companiei, Paul Anastassiou, a declarat că Apple va transmite tuturor clienţilor australieni, care au achiziţionat noul iPad, emailuri în care va oferi returnarea integrală a sumei de bani plătite pentru cumpărarea noii tablete.
Nu este prima problemă cu care compania americană se confruntă de la lansarea noului iPad. Recent, mai mulţi clienţi s-au plâns că noul iPad se supraîncălzeşte, Apple luând atunci decizia de a oferi celor care solucită asta, o nouă tabletă în schimbul celei cu probleme.
Comisia australiană pentru concurenţă şi protecţia consumatorilor a dat Apple în judecată, întrucât iPad 3 nu este compatibil cu reţelele mobile 4G australiene.
Una dintre caracteristicile cheie ale noului iPad a fost considerată conectivitatea 4G, care oferea viteze mai mari de transfer ale datelor, însă din cauza incompabilităţii tehnice, tabletele iPad 3 nu se pot conecta la reţeaua mobilă 4G din Australia, operată de Telstra, care funcţionează pe o frecvenţă 4G diferită.
În urma acuzaţiilor din partea autorităţii pentru protecţia consumatorilor, Apple a decis să ofere banii înapoi tuturor clienţilor australieni care doresc să returneze produsul. Potrivit Mediafax, a