Pro TV SA, liderul pieţei româneşti de televiziune, lansează în aprilie o televiziune de nişă, Acasă Gold, destinată iubitoarelor de telenovele. Acest nou canal, care va difuza cele mai cunoscute telenovele, se adresează femeilor cu vârsta cuprinsă între 15 şi 49 de ani, dar în special celor de peste 35 de ani.
"Conform studiilor oferite de companiile de cercetare, există o «aşteptare» foarte mare din partea publicului în ceea ce priveşte canalele nişate. Este bine cunoscut faptul că femeile consumă TV mai mult decât bărbaţii, iar, conform GfK România, în 2011 peste 90% dintre femeile din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 15 şi 49 de ani au fost telespectatoare de telenovele", spune Vanessa Cernea, director executiv Acasă TV şi Acasă Gold.
Ea mai spune că deşi reprezintă 54% din populaţia urbană a ţării, femeile au momentan doar un singur canal TV ce le oferă acest tip de program într-o pondere mare - şi anume Acasă TV. Pro TV SA, liderul pieţei de televiziune, are în România canalele Pro TV, Acasă, Sport.ro, Pro Cinema, Pro TV Internaţional, MTV Internaţional şi PRO TV Chişinău Moldova.
Pro TV SA, liderul pieţei româneşti de televiziune, lansează în aprilie o televiziune de nişă, Acasă Gold, destinată iubitoarelor de telenovele. Acest nou canal, care va difuza cele mai cunoscute telenovele, se adresează femeilor cu vârsta cuprinsă între 15 şi 49 de ani, dar în special celor de peste 35 de ani.
"Conform studiilor oferite de companiile de cercetare, există o «aşteptare» foarte mare din partea publicului în ceea ce priveşte canalele nişate. Este bine cunoscut faptul că femeile consumă TV mai mult decât bărbaţii, iar, conform GfK România, în 2011 peste 90% dintre femeile din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 15 şi 49 de ani au fost telespectatoare de telenovele", spune Vanessa Cernea, director executiv Acasă TV şi Acasă Gold.
Ea mai