Astăzi au început lucrările la tronsoanele I şi III al ocolitoarei Braşovului. Valoarea lucrărilor este de peste 200 de milioane de lei fără TVA.
Tronsonul I se desprinde din ocolitoarea existentă la km 2+100 printr-o intersecţie în T, traversează Timişul Sec, ocoleşte fosta rampă de deşeuri, intersectează DJ 103 A Braşov - Zizin cu un sens giratoriu, ocoleşte CET-ul, traversează zona Timiş Triaj cu un pasaj superior şi intersectează ocolitoarea Municipiului Braşov Tronson II cu un pasaj superior peste CF (calea ferată) 400 si DN 11 (Braşov- Bacău).
Lungimea acestui tronson este de 7,230 km cu două benzi de circulaţie pe sens, profil de autostradă cu zona mediană, două poduri peste Timişul Sec şi Durbav, două pasaje superioare peste CF Triaj şi peste CF 400 şi DN 11.
Tronsonul III se desprinde din DN 13 (Braşov - Târgu Mureş) cu un pasaj superior , intersectează str. Plugarilor cu un sens giratoriu, traversează DJ 103C - str. Lânii cu un pasaj superior , intersectează drumul de acces la Institutul Cartofului cu un pasaj superior , intersectează CF 200 si DN 1 Braşov - Sibiu cu un pasaj superior, intersectează str. Clopoţel cu un sens giratoriu care va permite accesul din şi înspre DN 1 Braşov - Sibiu şi DN 73 Braşov Piteşti, apoi se intersectează cu DN 1 cu un sens giratoriu.
Lungimea acestui tronson este de 6,340 km cu două benzi de circulaţie pe sens, profil de autostradă cu zona mediană, un pod peste Valea Cheu, patru pasaje superioare peste DN13 (intersecţie cu tronsonul II), peste DJ 103 C - Str. Lânii, peste drumul de acces la Institutul Cartofului şi peste CF 200 si DN 1 Brasov - Sibiu.
„Prin realizarea acestor tronsoane rezolvăm o problemă extrem de importantă, atât la nivelul municipiului, cât şi al regiunii. Va fi descărcat traficul greu dinspre Moldova, Harghita-Covasna. Acest proiect va fi completat cu tronsonul I