O campanie de promovare a judeţului Gorj intitulată “Redescoperă Gorjul” foloseşte o imagine a Alpilor Bavarezi.
Administratorul firmei care a realizat proiectul, Minel Cinciulescu şi-a exprimat decizia de a folosi această fotografie prin faptul că au încercat să găsească o imagine care să scoată cât mai bine în evidenţă formele de relief, declarând că este doar „o imagine comercială”. Gafa a fost observată recent la un târg de turism, când pe inisginele de promovare nu se aflau imagini din Parâng sau din staţiunea Rânca, ci o fotografie cu munţii Wetterstein din grupa nordică a Alpilor Bavarezi.
Conform Rtv.net, şeful Salvamontului din Gorj, Sabin Cornoiu a susţinut că „Insigna nu face parte din materialele de promovare turistică a judeţului (…) Cel care a realizat-o a considerat că este cea mai reprezentativă”, Cu toate acestea, preşedintele Consiliului Judeţean Gorj a cerut explicaţii de la firma din Târgu Jiu câştigătoare a proiectului european „Redescoperă Gorjul”, care a costat aproape 200.000 de euro, după ce a aflat de gafă de la ziarişti.
O campanie de promovare a judeţului Gorj intitulată “Redescoperă Gorjul” foloseşte o imagine a Alpilor Bavarezi.
Administratorul firmei care a realizat proiectul, Minel Cinciulescu şi-a exprimat decizia de a folosi această fotografie prin faptul că au încercat să găsească o imagine care să scoată cât mai bine în evidenţă formele de relief, declarând că este doar „o imagine comercială”. Gafa a fost observată recent la un târg de turism, când pe inisginele de promovare nu se aflau imagini din Parâng sau din staţiunea Rânca, ci o fotografie cu munţii Wetterstein din grupa nordică a Alpilor Bavarezi.
Conform Rtv.net, şeful Salvamontului din Gorj, Sabin Cornoiu a susţinut că „Insigna nu face parte din materialele de promovare turistică a judeţului (…) Cel care a realizat-o a considerat că este cea m