GDF Suez Energy România a anunţat că din data de 2 aprilie nu va mai încasa facturile pentru gaze natural la sediul său din Bucureşti.
Decizia a fost luată ca urmare a faptului că, în Bucureşti, compania pune la dispoziţia clienţilor săi aproximativ 3.000 de puncte de plată a facturilor cu o distribuţie geografică echilibrată. Clienţii companiei au fost informaţi în prealabil despre acest lucru.
Clienţii companiei pot plăti în numerar prezentând factura la agenţiile BRD-Groupe Société Générale, Banca Transilvania, CEC Bank, Bancpost, Creditcoop, UniCredit Ţiriac Bank, automatele Rompay, benzinăriile ENI (Agip) şi OMV, comercianţii din reţeaua BRD Groupe Société Générale(precum magazinele Arsis, Carrefour, Proton etc), comercianţii din reţeaua PayPoint şi Payzone, în oficiile poştale prevăzute cu POS-uri.
De asemenea, facturile mai pot fi plătite în numerar, folosind codul de client şi valoarea facturii, la ghişeele băncilor BRD-Groupe Société Générale, Banca Transilvania, CEC Bank, Bancpost şi UniCredit Ţiriac Bank.
Se poate plăti şi prin card bancar la ATM-urile BRD-Groupe Société Générale, BCR, Raiffeisen Bank, ING Bank, Banca Transilvania, CEC Bank, Bancpost, MKB Nextebank şi UniCredit Ţiriac Bank.
De asemenea, facturile pot fi achitate prin virament bancar (se poate transfera valoarea facturii din orice cont curent către conturile GDF Suez Energy România pe baza codului de client).
Prin debit direct, facturile pot fi plătite la agenţiile BRD-Groupe Société Générale, Raiffeisen Bank, BCR, ING Bank, Banca Transilvania, CEC Bank, Bancpost, MKB Nextebank şi UniCredit Ţiriac Bank);
Lista completă a modalităţilor de plată este disponibilă pe site-ul companiei la adresa www.gdfsuez-energy.ro.
Activitatea de relaţii cu clienţii în sediile GDF Suez Energy România va continua să se desfăşoar