Compania americana Apple a anuntat ca le ofera tuturor clientilor australieni nemultumiti de noul iPad3 optiunea de a-l returna si de a primi banii inapoi. Decizia vine dupa ce autoritatea pentru protectia consumatorilor din Australia a actionat marti Apple in justitie, acuzand-o de publicitate incorecta. Sursa imagine: Flickr.jpg
Institutia australiana a cerut in justitie ca Apple sa informeze clientii ca cea de-a treia generatie a tabletei iPad nu se poate conecta la retele mobile 4G in Australia din cauza incompabilitatii tehnice. Asta in conditiile in care conectivitatea 4G, care ofera viteze mai mari de transfer al datelor, este una dintre caracteristicile cheie ale noului iPad de la Apple. Singura retea 4G din Australia este operata de Telstra, si functioneaza pe o frecventa 4G diferita de cea a iPad 3.
Autoritatea pentru protectia consumatorilor din Australia le-a cerut magistratilor sa oblige Apple sa-si corecteze mesajele publicitare, sa returneze banii clientilor afectati de problema si sa impuna sanctiuni.
In replica, avocatul companiei americane, Paul Anastassiou, a declarat la audierile premliminare ca tuturor clientilor australieni care au cumparat iPad 3 li se vor transmite email-uri in care Apple va oferi returnarea integrala a banilor platiti pentru produs. In ciuda acestui gest, compania nu recunoaste ca si-ar fi indus clientii in eroare, noteaza BBC News. Anastassiou a amintit in acest sens ca Apple n-a pretins niciodata ca dispozitivul va functiona la intreaga capacitate pe frecventa 4G pusa la dispozitie de Telstra. Apple afirma ca noul iPad functioneaza pe ceea ce este global acceptat ca fiind o retea 4G.
Procesul propriu zis in acest caz ar putea incepe dupa vacanta de Pasti. 1. Apple a vandut trei milioane de iPad-uri in primele patru zile de la lansare Publicat in 20 martie 2012 la 13:26
Apple a anuntat luni sear