De-a lungul timpului, Adolf Hitler a fost imaginea unor campanii publicitare inedite, nu într-un sens pozitiv însă.
O reclamă la un şampon turcesc a stârnit furie în rândul comunităţilor evreieşti din Turcia şi din alte ţări din cauza faptului că „purtătorul de cuvânt" al campaniei este însuşi Adolf Hitler, potrivit „Business Insider".
Spotul de 13 secunde la şamponul Biomen foloseşte imagini cu Hitler, la un miting. El are vocea dublată în limba turcă şi-i îndeamnă pe bărbaţi să cumpere un şampon 100% bărbătesc. „Dacă nu purtaţi rochia unei femei, nu ar trebui să folosiţi nici şamponul ei", este replica lui Hitler.
Dacă vă întrebaţi pentru ce Dumnezeu ar apela un om de publicitate la un personaj ca Hitler, răspunsul este foarte simplu. „Hitler poate fi folosit pe post de pivot deoarece inspiră creativitate în publicitatea din zilele noastre", este de părere bloggerul Copyranter.
Simbolul nazist a vândut aproape orice, de la votcă la deodorant şi multe altele, spun specialiştii.
Iată aici câteva imagini cu Hitler în reclame:
Sursă FOTO: businessinsider.com