Burberry, unul dintre cele mai exclusiviste case de modă din lume, a intrat recent pe piaţa românească.
Ultimul magazin al unuia dintre cele mai cunoscute branduri de lux din lume s-a deschis săptămâna trecută, pe 19 martie, în Capitală. Hainele în carouri marca Burberry sunt faimoase în rândul pasionaților de modă, care pot își pot achiziționa astfel de articole vestimentare chiar din incinta hotelului Radisson Blu din strada Luterană, în apropiere de Calea Victoriei.
Brandul britanic care a făcut celebră îmbrăcămintea colorată în crem, roșu, negru și alb, a intrat pe piața de modă din România, prin grupul Global Eye Investments, cu o investiție de 1,5 milioane de euro, fără stocul de marfă. Magazinul are o suprafață de 440 de metri pătrați și găzduiește colecțiile internaționale de lux care pot satisface și cele mai rafinate gusturi.
Piața modei de lux din Capitală își completează astfel colecția de nume celebre precum Louis Vuitton, Valentino, Hugo Boss, Victoria 46 (Yves Saint Laurent, Roberto Cavalli, Christian Dior, Alexander Mc Queen, Balenciaga, Marc Jacobs), Mengotti (Gucci, Prada, Fendi, Valentino, Dolce&Gabbana, Emporio Armani) sau Frey Wille.
Un reprezentant al conceptului Victoria 46, Mihaela Bălan, a spus: „Astfel de mărci de lux se adresează persoanelor care apreciază îmbrăcămintea de calitate și finisajele excepționale. Clienții brandurilor exclusiviste au, de obicei, venituri foarte mari“.
Unul dintre cele mai apreciate și cumpărate branduri de către bucureșteni şi totodată cel mai scump din cadrul conceptului Victoria 46 este Chiristian Dior. Cel mai ieftin produs al casei Dior este un inel în valoare de 479 de lei, iar cel mai scump articol vestimentar este o rochie care costă 22.359 de lei.