Românii au cheltuit anul trecut în hipermarketuri peste 4 mld. euro, cu 16% mai mult comparativ cu 2010, arată un studiu al agenţiei GfK. Veniturile cele cinci reţele, Cora, Carrefour, Auchan, Kaufland şi Real au fost impulsionate de creşterea numărului de clienţi, potrivit unui studiu al agenţiei GfK.
Românii preferă să facă shopping în supermarketuri şi hipermarketuri în detrimentrul magazinelor de bloc, chioşcurilor sau magazinelor de tip discount. În condiţiile în care aceste două tipuri de magazine au reuşit să atragă anul trecut un număr mai mare de clienţi decât în 2010, vânzările jucătorilor de pe segmentul supermarketurilor au fost cu 14% mai mari, iar cele ale hipermarketurilor cu 16% în creştere, potrivit GfK.
Hipermarketurile au fost în anii de boom vedeta din consum în condiţiile în care românii preferau să meargă în aceste magazine pentru a-şi umple coşurile la shoppingul săptămânal.
Românii au cheltuit anul trecut în hipermarketuri peste 4 mld. euro, cu 16% mai mult comparativ cu 2010, arată un studiu al agenţiei GfK. Veniturile cele cinci reţele, Cora, Carrefour, Auchan, Kaufland şi Real au fost impulsionate de creşterea numărului de clienţi, potrivit unui studiu al agenţiei GfK.
Românii preferă să facă shopping în supermarketuri şi hipermarketuri în detrimentrul magazinelor de bloc, chioşcurilor sau magazinelor de tip discount. În condiţiile în care aceste două tipuri de magazine au reuşit să atragă anul trecut un număr mai mare de clienţi decât în 2010, vânzările jucătorilor de pe segmentul supermarketurilor au fost cu 14% mai mari, iar cele ale hipermarketurilor cu 16% în creştere, potrivit GfK.
Hipermarketurile au fost în anii de boom vedeta din consum în condiţiile în care românii preferau să meargă în aceste magazine pentru a-şi umple coşurile la shoppingul săptămânal.